fredag 25 april 2008

Nu är bloggen född!

Äntligen! Eller, äntligen? Jag vet inte än om jag är så glad över att ha en blogg. Min förra blogg på metro blev inte så flitigt använd. :P Jag hade varken tid eller lust. Men denna känns mer annorlunda. På blogger.com kan man vara mycket ballare och personligare. Så den här blir förhoppningsvis mycket roligare!

Så jag får väl testa nu igen! För seriöst, vem orkar blogga skitofta och fota sina outfits vareviga dag som om man tror att alla vill veta vad som händer just en själv? Lawl. Inte jag i alla fall. Men ibland vill vi alla vara lite egosar, så e de nog. :) Så nu drar jag mitt strå till the stack.

Å ja måste ba säga att namnet "I am a dork but I have a blog" är inte för att jag (erkänner att) är en tönt. :P Utan för att ja tycker att alla med blogg i vissa fall får sån status va xD Så därför heter jag som ja gör. :P Annars heter jag M _ _ _ _ _ _ _ _ _ _. ;)

Welcome to my world!

1 kommentar: