tisdag 27 maj 2008

Day Off = Good mood On

Bonjour!

Vart ledig idag, så himla skönt. :) Passande nog så har det varit soligt. Tackar för det! ;)
Solade en liten stund å sen åkte ja å systra mi ändå in till gbg för att bl.a. försöka hitta lite sommarkläder. Hittade några jomen-kanske-plagg å ett av dom köpte jag. :P Det blev ett linne från Åhlens City som jag tror kommer passa bra till sommaren. Finns tyvärr ingen bild å diggisen e sönder så ni får nöja er med informationen som givits. 8- ;) Det är svart & vitt med lite detaljer kan jag säga! Såg också minst 3 (!) personer som hade jävligt snygga skinnjackor (eller nåt liknande (?)) i olika färg. Tänkte nästan springa fram å dunka dom i ryggen å säga "Öh! Tjena kompis, längesen! Schysst jacka du har, vart har du köpt den?" Men naeh. Kände mig inte desperat. Men det var som om dom ville jävlas. Har aldrig sett dom förut, å plötsligt när jag vill ha en poppar dom upp överallt. Förstår du va ja menar? Nä kanske inte för ja förstår nästan inte ens själv va ja grinar om, haha :P I alla fall.
Skinn/plast(?)-jacka i olika färger som t.ex. lila, mörkgrå eller svart sökes! Skriv brev, mejla, ring, eller faxa mig på 04-392918 om du vet vart man hittar dom.

OK, så desperat e jag inte! :P

Men däremot e klockan mycket så ja behöver lite sömn å ny musik. Tom Morello e en nyfunnen (hittad på Guitar Hero 3 som förövrigt e förjävla kul - när det går som bäst då ^^) grym gitarrist som ja nog ska lyssna närmare på. Så jävla grymma solon asså! Lyssna på han!

Nu e ja lite för trött för å skriva mer :P Så nu e de korgen som gäller. P.S! Kul att fler bloggar har börjat ploppa upp, t.ex. som Marias! Checka in den vettja! D.S.

Sleep tight and don't let the bedbugs bite!

Inga kommentarer: