fredag 23 maj 2008

Wazaaaa

Det var längesen! Sorry men jag har haft mycket plugg å mina händer är inte så sugna på att sätta sig och skriva framför en data sådär "bara för att". Men nu gör jag det i alla fall, för er trogna läsare. :)

Just nu befinner ja mig hemma hos broder Tb. :) Han själv e å glassar i Turkiet så jag bor lite i hans lägenhet. Kom ganska nyss hem från skolan å det känns sååå skönt. =) Äntligen betat av lite skolgrejer bl.a. redovisningar. Å nu är det inte så värst mycket kvar! :D Yiihaaaa!!! :D Å gött e ju oxå att ja nyss ringt å beställt pizza till mutter å syster min. =) Blir nog förmodligen en lugn kväll med pizza framför GH 3. MYS, som Clara the Retarded brukar säga.

Får avsluta med en bild, för nu ska jag nog inte skriva mer för stunden, får tänka lite på händerna. *rååååcoolt* (H) Naat.

Händerna som blivit prydda av lite sommarblommor by Sandra. Gracias! :)

Taget med Freddies kamera. Skulle inte va helt fel å få en sån i födelsedagspresent. Får nästan ta-foto-abstinens tamejfan!

Här kommer lite fler motiv ja amatörfotade. Rätt nice för å vara rookie på den fronten om ja får säga det själv. ^^
B's halsband och lilla J i bakgrunden.
Bambas goaste majsbröd. Så goa att ja tjatat ut dom så ja spyr snart. I detta foto är det uppenbarligen någon som inte gillar brödkanter. 8- :O Write that down!

Ciao & ha en bra kväll! :)

oXo

M

Inga kommentarer: