måndag 19 maj 2008

It's only time

SHIT! Nu e de bara 3 veckor kvar tills det är sommarlov! 3 VECKOR! När jag och B fattade detta touchade våra hakor vid marken! Jag sväär! Påtal om turkaccent så gick ja me några brudar (som tror att dom är turkar ;)) till Röda korset idag. Gjorde några riktiga fynd, 2 skärp för 10 <---- spänn. Kände mig lite givmild å slängde ner 15 spänn extra i bössan. Stolt. ^^, Men nu tillbaka till sommarlovet! Asså, på sommarlovet ska jag nog inte sitta alls mycket vid datan, för jag har t.o.m. börjat känna av typ rysningar i högerarmen. Fyfan va jobbigt om det blir värre! Det är ju inte den "coolaste" sjukdomen heller ba:
- Aj, fan va ja har ont i armen.
- Vadå då? Har du kört för hårt med vikterna eller?
- Nä, har musarm.

The conversation killer is born.

Så akta er! Man behöver tydligen inte vara någon datanörd som sitter och spelar WoW och CS dygnet runt, det går lika bra att vara en dork med blog som bara sitter vid datan lite ibland för att få musarm! Rysningarna bara smyger sig på. Vem vill inte kunna sitta framför datan UTAN att vara handikappad i ena handen i denna globala surfar-värld? This is some serious shit!

Därför ska jag typ bara blogga, ta emot/skicka bilder och lägga in musik med hjälp av datan! That's it! OK, kanske lite chatt nån gång ibland. Men, aja. Vi får se hur länge det håller. Annars har vi ju köpt en bättre mus =) (intresseklubben får skrivkramp) så det ordnar nog sig. I alla fall jävligt gött att det snart är lov. Kan inte fatta det riktigt. Men det kommer nog när de värsta inlämningarna är över. Då kommer jag skrika av glädje! Det enda problemet är att jag inte har fått något sommarjobb än. :/ Kontaktat flera ställen och väntar fortfarande på svar från vissa. Man, that's low. Om det är någon som har ett jobb eller tips så säg gärna till mig! Jag tar nästan vad som helst! I värsta fall får jag väl plocka hundbajs å byta blöja i sommar om jag inte får nåt jobb. Det har väl sin charm det med.

oXo

M

Inga kommentarer: