lördag 7 juni 2008

I'm a hardcore kid

Halloj! :)

Nu sitter ja inne när värmen gassar där ute å väntar på lunchen. Inte för att ja e särskilt hungrig, sov till halv 2 idag :O Känner mig som ett "Hardcore Kid". Ett Hardcore Kid sover 14 timmar och resten av dagen slappar den. 8-) Anledningen e att ja gick till sängs sent, å så väcktes ja av systra mi av att hon sa (som hon kallar mig ibland) "Bolleeen?" å ja tänkte: Stanna kvar i drömmarna, stanna kvar i drömmarna... å känner att ja håller på att lyckas. Men så hör jag "Bolleeeeeen" igen, å vips så är jag helt klarvaken efter 7 timmars sömn. Gräjt! Men de e kul att hon vill ha upp mig, men gaaah! Som tur var så somna ja om efter ett tag så ja sov som sagt till halv 2, då hon kom in igen å väckte mig. haha ^^

Ska förmodligen ta ett dopp ikväll! Å ja erkänner, ja erkänner - det e 1:a för i år! OK, reta mig då! ;) Nämen pappa brukade säga att ja hade sälspäck för att ja alltid va i vattnet så länge när ja va liten, å de e ja fortfarande haha :P Så ja älskar annars å bada så nån badkruka e ja i alla fall inte ;) Det har bara inte blivit av! Men ida blir det förhoppningsvis av! Om inte så ska ja definitivt bada imon! =) Längtar!

Å nu när det är sommar på riktigt (YIIHAAA!) så kommer ja förmodligen inte blogga lika ofta. Bli inte sura. Skicka inga hatmejl. Ring mig isåfall så kan jag blogga med er live. ;)
Nämen ni vill förmodligen liksom jag ha lite semester. Inte för att det är jobbigt att blogga, men att veta att ja kanske borde blogga kan vara lite jobbigt, så därför blir det kanske inte inlägg lika ofta. Men jag vet inte, har aldrig haft en blogg över sommarlovet så vem vet? Jag kanske uppdaterar jätteofta - eller jättesällan? Vi får se! Förmodligen nånstans mitt emellan! :) Å alla kommer förhoppningsvis inte sitta inne framför datorn lika ofta så det blir nog bra.

Nu är det lunchdags! Ut i solen å bli brun & blöt -eller stanna inne å kika bloggar å bli vit & klok! ;)

oXo

1 kommentar:

Anonym sa...

Här får du ett äkta hatmejl!: HATA! Hihi, nej, du e fullt förståelig :)