torsdag 12 juni 2008

Schoooools Out!

Första dagen på sommarlovet! Aaaaaaaaah, jak har icke gjort ett skit idag. =) Sovit länge, postat vykort till mormor å sen suttit här å kollat runt lite. Ganska skönt, fast det kryper i benen. Men det blåser så mycket ute så det är för kallt att gå ut å sola eller bada lr nåt.

Denna fina bild till höger gör mig lite sugen på att jobba på dagis som bl.a. P & E ska göra. Bara locka fram barnet i sig själv å cpa sig med dom små kidsen. Man, det skulle va ball! Ioförsig kommer ja nog inte ha lika stor risk att få sjukdomar som skulle göra att ja kommer få ligga till sängs eller jobba resten av lovet. MOAHAHAHA! Ioförsig är ju det ett plus för då är man ju resistent mot sjukdomar passande nog när skolan börjar! Nä, nu ska jag inte vara taskig mot dom som ska jobba där! Ja skulle nog gilla det mycket ändå :) Själv ska jag ju hjälpa pappsen med att måla & göra om huset. Skulle va lite roligare att prata med barn istället för en vägg, eller hur? Nämen det blir nog filosofi-timmar då ja kanske kommer sitta där å funderar på "Varför är färgen beige? Vad är färg egentligen? Blir pappa glad om jag stänker färg i hans gråa hår? :O". Livets frågor i en ask.

Nu spelar Bettan så mycket gitarr att ja inte hör mina egna tankar eller frågor så ja ska nog dra nu!

Ha det

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilken söt bild!

Iamadorkbutihaveablog sa...

ja erkänn! Skitfin =) Nu blir du allt sugen på dagis va? ;)

Anonym sa...

Haha, ja det blir jag faktiskt, lite iaf xD