torsdag 12 juni 2008

Tanter & blåsningar

Nu sitter ja här å har kommit hem från en klassfest lr nåt. Ja har hittat så många balla smycken som ja vill köpa över internet, men jag är inte säker. Vågar man det? Jag har gjort det förr, men ja är rädd att vissa små företag kanske kommer få en att känna sig lika blåst som Victoria Silvstedt genom att lura en på stålarna. Arrrgh!

Nån som vet nåt smart sätt att betala över internet? Let me know! :)

Tänk va mycket lättare allt skulle vara utan den där procenten av kriminellt folk i världen? Föreställ dig en värld utan lås, nycklar, larm....... ja kan hålla på hur länge som helst. Fy fan va skönt det skulle vara! På tal om skyddande saker så har ja fått brev från "familjen" som ja & siss ska bo hos i sommar (språkresan till Torquay). Anledningen till att ja skriver familjen med "" är att det inte är så mycket till familj - vi ska bo hos en nypensionerad tant.

Yippie Ki Yay Motherfucker. Blir nog fullt ös ^^ Nämen så farligt kan det inte vara, hon verkar väl trevlig. :P Vi får väl hoppas att denna kvinna i "sina bästa år" kommer att behaga oss alla.

Så, stick nu!






5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för igår maddsing!

Iamadorkbutihaveablog sa...

Tack själv! :) Hur länge stannade ni igår btw? :)

Anonym sa...

00.20 typ! sen bar det av med cykeln hem...lycka till med den säger jag då...jaaapp

Iamadorkbutihaveablog sa...

aha ok :) va de skoj då? Lycka till med vilken? cykeln? :S w00000t :P

Anonym sa...

Asså lycka till med att cyklingen gick bra ;) Moa slog mig och jag bara asgarva åt hela scenen, hihi, var nog LIIITE övertrött!